Categoria “strategie”

Iata o intrebare la care am reflectat mult timp, si careia nu am gasit un raspuns nici in momentul in care scriu aceste randuri. Poate ca ...


Perioada de criza prin care trec toate sectoarele economice a determinat ca relatia angajat-angajator sa se transforme. Daca inainte de inceperea crizei angajatul nu era ...


Există tehnici şi metode specifice fiecărei organizaţii astfel încât creşterea performanţelor să fie pusă în valoarea fiecărui produs realizat. Conceptul de calitate totală a apărut ca ...


Construirea culturii calitatii are la baza intelegerea legilor schimbarii dintr-o institutie sau o organizatie. Acest lucru presupune cunoasterea evolutiei culturii in fiecare organizatie. Se cunoaste ca ...


Nevoia de calitate

Managementul organizatiei trebuie sa-si identifice de la inceput, daca nu pe parcurs,  nevoia de schimbare a mentalitatii angajatilor in domeniul cel mai sensibil si anume calitatea. ...


Cultura si etica

Cultura si etica organizatiilor trebuie privita in toate sferele de activitate ale acesteia. Cultura organizatiei este definita prin intermediul setului de valori, atitudini, perceptii, credinte si ...


Managementul asigurarii calitatii Autor: Victor ANDREI ISBN: 978-9738855038-13 Data aparitiei: 17 Ianuarie 2008                      Nr.pag: 152 pagini,   Pret: 39.15 RON Proiectarea unui sistem de asigurarea calitatii este de actualitate pentru intreprinderile ...